Zobacz spot promujący wystawę „Wrocław 1945–2016”
4 kwietnia 2025
fot. Patrycja Jenczmionka
Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu rusza z nową kampanią promocyjną pod hasłem „Musisz to zobaczyć”. Ma ona na celu przybliżyć powojenną historii naszego miasta oraz zachęcić do odwiedzenia unikalnej ekspozycji poświęconej losom Wrocławia po 1945 roku. Kluczowym elementem kampanii jest film promocyjny w reżyserii Michała Zielińskiego z Grupy MagicLine. To ten sam zespół, który do Wrocławia przywiózł naręcza nagród na międzynarodowych festiwalach filmów reklamowych za spot „Wrocław Miasto Przygody”.
POSŁUCHAJ ROZMOWY Z RZECZNIKIEM CHZ ADAMEM PACZEŚNIAKIEM:
cz.1
cz. 2
Tym razem Michał Zieliński zabiera widzów w niezwykłą podróż w czasie, przenosząc ich do różnych epok historycznych związanych z Wrocławiem. Bohaterem spotu stała się wystawa stała Centrum Historii Zajezdnia, i to ona pozwala nam poczuć niezwykły klimat minionych dekad. W filmie przenosimy się do czasów powojennych przesiedleń, szkolnych realiów wczesnego PRL-u, na ulice Wrocławia lat 60. ubiegłego wieku a nawet do sklepu mięsnego wypełnionego pustką niedoborów. Twórcy zadbali o wierne odwzorowanie historycznych detali, tworząc dynamiczną i angażującą narrację.
Nowa kampania Centrum Historii Zajezdnia to nie tylko film promocyjny, to także szeroko zakrojone działania marketingowe, mające na celu popularyzację historii Wrocławia. Organizatorzy zapowiadają spotkania, warsztaty i specjalne wydarzenia towarzyszące premierze filmu.
ZOBACZ TAKŻE:
inf. wł. mat. prasowe