Będzie więcej Centrów Obsługi Mieszkańca w galeriach handlowych?

fot. Radio Rodzina

Tego chce wrocławski radny klubu PiS, Dariusz Piwoński. To z jego inicjatywy w 2022 roku uruchomiono COM w galerii handlowej Magnolia Park. – Zapotrzebowanie jest duże i takie miejsca się sprawdzają – mówi radny. Zapowiada złożenie interpelacji do Prezydenta Wrocławia o to, by takie punkty powstały również w innych centrach.

Wymiana dowodu osobistego, sprawy meldunkowe, złożenie wniosku o paszport czy rejestracja pojazdu. Wrocławianie mogą załatwić te kwestie w standardowych jednostkach Urzędu Miejskiego, jak i przy okazji zakupów w galerii. Pomysł pojawił się w pandemii i przywędrował do Wrocławia z Rzeszowa.

Mówi Dariusz Piwoński, klub radnych Prawa i Sprawiedliwości.

Z usług w tym punkcie korzysta w każdym miesiącu 10 tys. osób. Utworzenie COM-ów w innych galeriach handlowych, np. w Koronie, mogłoby spotkać się z dużym entuzjazmem, zaznacza kandydat PiS na urząd prezydenta Wrocławia, Łukasz Kasztelowicz.

–Od pomysłu do realizacji. Inicjatywę zrealizował Urząd Miejski Wrocławia i bardzo dobrze – dodaje Mirosława Stachowiak-Różecka, Poseł na Sejm RP, przypominając o wyborach samorządowych.

Centrum Obsługi Mieszkańca w Magnolia Park pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-18:00 i w soboty od 9:00-16:00. Wybory samorządowe odbędą się 7 kwietnia.

Nasze audycje

Nasze audycje

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

71 322 20 22 studio@radiorodzina.pl
Skip to content