Trwa kampania społeczna „Serce Kobiety 2”

fot. Radio Rodzina

Jest to inicjatywa kardiologów z Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka – „marszałkowskiej” jednostki. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości kobiet w okresie pomenopauzalnym o chorobach sercowo-naczyniowych, jako „zabójcy” nr 1 wśród kobiet w tym okresie życia.

Mówi Marcin Krzyżanowski – Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego.

-W ramach kampanii „Serce kobiety” zachęcamy Panie w wieku powyżej 55 lat do zgłoszenia się do lekarza rodzinnego w celu wczesnego uchwycenia czynników ryzyka miażdżycy oraz wykrycia pierwszych symptomów chorób układu krążenia, zaznacza wicemarszałek.

Choroby serca dosięgają kobiet zazwyczaj 10 lat później niż mężczyzn. Liderem działań jest szpital im. Marciniaka. Kampania organizowana jest przy wsparciu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Ambasadorką akcji jest aktorka Kinga Preis.

Nasze audycje

Nasze audycje

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

71 322 20 22 studio@radiorodzina.pl
Skip to content