„Pocztówki z powodzi”, czyli kampania zachęcająca do odwiedzenia Dolnego Śląska i Opolszczyzny

fot. Radio Rodzina

W odpowiedzi na skutki powodzi, która we wrześniu 2024 roku dotknęła południowo-zachodnią Polskę, startuje ogólnopolska kampania społeczna „POCZTÓWKI Z POWODZI”. Jej celem jest realne wsparcie odbudowy turystyki w regionach dotkniętych kataklizmem.

Powódź sprzed pół roku dotknęła dziesiątki tysięcy osób, powodując straty materialne szacowane na 5 mld zł. Po fali powodziowej przyszła druga wielka fala – odwołanych rezerwacji. Woda już odpadała, infrastruktura i turystyka się odbudowują, czas na powrót turystów na Dolny Śląsk.

O szczegółach akcji „Pocztówki z powodzi” mówi jej inicjatorka, Magdalena Zawada-Martinez, Dyrektor Zarządzająca z Agencji AWX.

W akcję zaangażował się samorząd Województwa Dolnośląskiego. Turystyka jest silną gałęzią naszego regionu, dlatego dołączamy do akcji – podkreśla Michał Rado, Wicemarszałek Województwa.

– Ruch turystyczny niestety do dziś nie wrócił do poziomu sprzed roku. Bierzemy udział w kampanii, by zaprosić do siebie, pokazać jak wyjątkowy jest Dolny Śląsk, dać możliwość odpoczynku w pięknych okolicznościach – dodaje Małgorzata Szumska, prezeska Kopalni Złota w Złotym Stoku.

Pocztówki z wizerunkami Kłodzka, Lądka Zdroju czy Lewina trafią w najbliższym czasie jako dodatek do paczek klientów InPost. Akcja swoim zasięgiem obejmie 600 tysięcy osób.

Następnym elementem kampanii jest program grantowo-mentoringowy pt. „Biznes Restart”, w którym przedsiębiorcy z terenów powodziowych mogą aplikować o fundusze i bezpłatne szkolenia. Nabór rozpoczyna się dziś (28 maja). Szczegóły na stronie organizatora: https://pocztowkizpowodzi.pl/.

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

71 322 20 22 studio@radiorodzina.pl