Rzecznik Konsumentów: Średnie obniżki w Black Friday to 2-3 proc.

fot. Patrycja Jenczmionka

Black Friday to jeden z największych dni wyprzedażowych w roku. Od tygodni sklepy stacjonarne i internetowe bombardują nas informacjami o specjalnych promocjach. Jak nie ulec szałowi zakupowych wyprzedaży i uchronić się przed marketingowymi trikami? Rozmawiamy z Grzegorzem Misiem – Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów.

-Nie każda promocja to okazja do zakupu w atrakcyjnej cenie – mówi Grzegorz Miś, Powiatowy Rzecznik Konsumentów.

Rzecznika pytamy jak to możliwe, że co roku łapiemy się na chwytach marketingowych?

Jakie triki stosują sprzedawcy?

-Kierujmy się swoim rozsądkiem, radzi rzecznik.

Po Black Friday i Cyber Monday nadejdzie czas wyprzedaży świątecznych i noworocznych.

Na rozmowę Grzegorzem Misiem – Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów zapraszamy już jutro 25. 11 o godz. 8.10.

Nasze audycje

Nasze audycje

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

71 322 20 22 studio@radiorodzina.pl
Skip to content