Rzecznik Konsumentów: Średnie obniżki w Black Friday to 2-3 proc.
24 listopada 2022
fot. Patrycja Jenczmionka
Black Friday to jeden z największych dni wyprzedażowych w roku. Od tygodni sklepy stacjonarne i internetowe bombardują nas informacjami o specjalnych promocjach. Jak nie ulec szałowi zakupowych wyprzedaży i uchronić się przed marketingowymi trikami? Rozmawiamy z Grzegorzem Misiem – Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów.
-Nie każda promocja to okazja do zakupu w atrakcyjnej cenie – mówi Grzegorz Miś, Powiatowy Rzecznik Konsumentów.
Rzecznika pytamy jak to możliwe, że co roku łapiemy się na chwytach marketingowych?
Jakie triki stosują sprzedawcy?
-Kierujmy się swoim rozsądkiem, radzi rzecznik.
Po Black Friday i Cyber Monday nadejdzie czas wyprzedaży świątecznych i noworocznych.
Na rozmowę Grzegorzem Misiem – Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów zapraszamy już jutro 25. 11 o godz. 8.10.