Site icon Radio Rodzina

Rzecznik Konsumentów: Średnie obniżki w Black Friday to 2-3 proc.

fot. Patrycja Jenczmionka

Black Friday to jeden z największych dni wyprzedażowych w roku. Od tygodni sklepy stacjonarne i internetowe bombardują nas informacjami o specjalnych promocjach. Jak nie ulec szałowi zakupowych wyprzedaży i uchronić się przed marketingowymi trikami? Rozmawiamy z Grzegorzem Misiem – Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów.

-Nie każda promocja to okazja do zakupu w atrakcyjnej cenie – mówi Grzegorz Miś, Powiatowy Rzecznik Konsumentów.

https://www.radiorodzina.pl/wp-content/uploads/2022/11/01_mis.mp3

Rzecznika pytamy jak to możliwe, że co roku łapiemy się na chwytach marketingowych?

https://www.radiorodzina.pl/wp-content/uploads/2022/11/02_mis.mp3

Jakie triki stosują sprzedawcy?

https://www.radiorodzina.pl/wp-content/uploads/2022/11/03_mis.mp3

-Kierujmy się swoim rozsądkiem, radzi rzecznik.

https://www.radiorodzina.pl/wp-content/uploads/2022/11/04_mis.mp3

Po Black Friday i Cyber Monday nadejdzie czas wyprzedaży świątecznych i noworocznych.

Na rozmowę Grzegorzem Misiem – Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów zapraszamy już jutro 25. 11 o godz. 8.10.

Exit mobile version