Site icon Radio Rodzina

Trwa kampania społeczna „Serce Kobiety 2”

Jest to inicjatywa kardiologów z Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka – „marszałkowskiej” jednostki. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości kobiet w okresie pomenopauzalnym o chorobach sercowo-naczyniowych, jako „zabójcy” nr 1 wśród kobiet w tym okresie życia.

Mówi Marcin Krzyżanowski – Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego.https://www.radiorodzina.pl/wp-content/uploads/2022/10/01-serce.mp3

https://www.radiorodzina.pl/wp-content/uploads/2022/11/01-serce.mp3

-W ramach kampanii „Serce kobiety” zachęcamy Panie w wieku powyżej 55 lat do zgłoszenia się do lekarza rodzinnego w celu wczesnego uchwycenia czynników ryzyka miażdżycy oraz wykrycia pierwszych symptomów chorób układu krążenia, zaznacza wicemarszałek.https://www.radiorodzina.pl/wp-content/uploads/2022/10/02serce.mp3

https://www.radiorodzina.pl/wp-content/uploads/2022/11/02serce.mp3

Choroby serca dosięgają kobiet zazwyczaj 10 lat później niż mężczyzn. Liderem działań jest szpital im. Marciniaka. Kampania organizowana jest przy wsparciu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Ambasadorką akcji jest aktorka Kinga Preis.

Exit mobile version