Samorząd Województwa Dolnośląskiego ogłosił przetarg na Obwodnicę w Złotoryi etap I. Dodatkowo w planach jest modernizacja torowiska na linii 326 Wrocław-Psie Pole–Trzebnica, wzmocnienie podtorza na linii kolejowej nr 341 Dzierżoniów-Bielawa, montaż sygnalizacji przejazdowej nr 311 Szklarska Poręba–Góra Granica Państwa.
Samorząd Województwa Dolnośląskiego ogłosił przetarg na obwodnicę w Złotoryi etap I. –To ważne przedsięwzięcie mówi marszałek Paweł Gancarz.
I etap 4-km odcinka to kluczowa inwestycja, mówi Mateusz Masłowski – dyrektora Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei.
Otwarcie ofert nastąpi na początku przyszłego roku. Pierwszy odcinek obwodnicy ma być gotowy za 3 lata.
Nowe inwestycje kolejowe i drogowe
Dodatkowo w planach jest modernizacja torowiska na linii 326 Wrocław-Psie Pole – Trzebnica, wzmocnienie podtorza na linii kolejowej nr 341 Dzierżoniów-Bielawa, montaż sygnalizacji przejazdowej nr 311 Szklarska Poręba–Góra Granica Państwa.
-Najbliższe lata to czas na efektowne wykorzystanie środków z KPO, mówi marszałek Paweł Gancarz.
Wicemarszałek Michał Rado mówi, że na Dolnym Śląsku do tej pory zrewitalizowano 80 km linii kolejowych torów. Samorząd Województwa jest w trakcie podpisywania umów na kolejne 200 km.
Finalizacja ogłoszonych inwestycji planowana jest do połowy 2026 r.
