Site icon Radio Rodzina

KGHM Polska Miedź S.A. sponsorem tytularnym nowej hali sportowej we Wrocławiu

fot. mat. prasowe/1KS Ślęza Wrocław

KGHM Polska Miedź S.A. został sponsorem tytularnym nowo powstałej wielofunkcyjnej hali sportowej na wrocławskich Kłokoczycach. Na mocy umowy ze światowym liderem branży wydobywczej, obiekt będzie nosił nazwę KGHM Ślęza Arena.

– Obiekt będzie gościł najlepszych sportowców — i tych małych i tych dużych. – zaznaczyła prezes Ślęzy Wrocław, Katarzyna Ziobro, przedstawiając wartość nowego obiektu dla polskiego sportu i zarządzanego przez siebie klubu.

https://www.radiorodzina.pl/wp-content/uploads/2023/05/1-Katarzyna-Ziobro.mp3

Katarzyna Ziobro podkreśliła, że swoje miejsce do treningów w nowej hali znajdą też młodzi sportowcy.

https://www.radiorodzina.pl/wp-content/uploads/2023/05/2-Katarzyna-Ziobro-nie-tylko-zawodowcy.mp3

Zapytaliśmy Tomasza Zdzikota, prezesa Zarządu KGHM Polska Miedź S.A., co skłoniło miedziowego giganta do objęcia sponsoringu tytularnego nowego obiektu sportowego we Wrocławiu.

https://www.radiorodzina.pl/wp-content/uploads/2023/05/3-Tomasz-Zdzikot.mp3

– Jeżeli chcemy sprowadzać tutaj najlepszych polskich i światowych sportowców, muszą mieć gdzie przyjeżdżać na topowe warunki. – wyjaśnił Michał Rygiel – menedżer działu marketingu 1 Klubu Sportowego Ślęza Wrocław, przedstawiając nowatorskie rozwiązania techniczne zastosowane w obiekcie.

https://www.radiorodzina.pl/wp-content/uploads/2023/05/4-Michal-Rygiel.mp3

Inwestycja, której koszt to ponad 66 milionów złotych, została zrealizowana dzięki środkom z Ministerstwa Sportu i Turystyki, samorządu województwa dolnośląskiego oraz gminy Wrocław. W KGHM Ślęza Arenie skorzystano z nowoczesnych rozwiązań takich jak nawierzchnia Mondo, strefa rzutni dedykowana treningom rzutu dyskiem, kulą i nie tylko. Przestrzeń hali można będzie podzielić i prowadzić treningi zarówno lekkoatletyczne, jak i sportów drużynowych. Zmagania ligowe sportów zespołowych będzie mogło śledzić nawet 1500 kibiców.

Exit mobile version