MPK Wrocław promuje dziecięcy telefon zaufania

MPK Wrocław rzecznik praw dziecka

MPK Wrocław pomoże dzieciom dowiedzieć się o przeznaczonym dla nich telefonie zaufania. To dzięki rozpoczętej właśnie współpracy z Rzecznikiem Praw Dziecka. Z pomocy może skorzystać każdy młody człowiek zmagający się z problemami z depresją, samotnością czy aktami agresji. Kampania potrwa przed 12 miesięcy.

Mikołaj Pawlak – Rzecznik Praw Dziecka wyjaśnił na czym będzie polegać współpraca z MPK Wrocław.

-To kampania społeczna promocyjna dziecięcego telefonu zaufania Rzecznika Praw Dziecka 800 12 12 12.

-To nie tylko tramwaj będzie promował telefon – dodaj Rzecznik Praw Dziecka.

Zapytaliśmy rzecznika, jak wygląda zainteresowanie takim telefonem.

Krzysztof Balawejder, prezes MPK Wrocław przybliżył nam kulisy kampanii.

Joanna Nyczak, Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego Wrocławia.

-Wrocław od wielu lat wspiera wszystkie kampanie społeczne, które służą naszym mieszkańcom, zwłaszcza tym najmłodszym – mówi Joanna Nyczak – dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego Wrocławia.

Telefon i czat internetowy są czynne przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

71 322 20 22 studio@radiorodzina.pl
Skip to content