Prof. Doliński o Black Friday

fot. Radio Rodzina

Ostatni piątek listopada to na całym świecie dzień wyprzedaży, znane obrazki ze Stanów Zjednoczonych podczas Black Friday pojawiają się coraz częściej również w Polsce.

Nasz Poranny prof. Dariusz Doliński psycholog, wykładowca na uniwersytecie SWPS przybliża, jakie mechanizmy wprowadzają sklepy, aby nakłonić konsumentów do zakupów.

Okazuje się, że również kolor ma wpływ na nasze decyzje o zakupie danego przedmiotu, a sam ubiór np. świętego Mikołaja nie jest przypadkowy – dodaje ekspert.

Okazuje się, że emocje, które towarzyszą nam podczas zakupów nie są czymś złym, ponieważ zazwyczaj dzięki nim dokonujemy wyboru.

W rozmowie poruszyliśmy również kwestię rozważnego podejścia do wydawania pieniędzy i robienia zakupów.

Posłuchaj rozmowy:

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

71 322 20 22 studio@radiorodzina.pl
Skip to content