Sala Obsługi Klientów NFZ we Wrocławiu zmienia lokalizację

Fot. nfz.gov.pl

Sala Obsługi Klientów Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ przez ostatnie 18 lat funkcjonowała w budynku przy ul. J.W. Dawida 2 we Wrocławiu. Teraz przenosi się do biurowca przy ul. R. Traugutta 55. Pierwsze osoby zostaną w niej obsłużone już w listopadzie.

Mówi Anna Szewczuk-Łebska – Rzecznik Prasowy Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.

Oprócz tego w sali przy ul. Traugutta 55 znajdą się także pokoje do rozmów z klientami w sprawach wymagających zapewnienia intymności oraz stanowisko komputerowe do dyspozycji klientów.

Na wizytę w nowej Sali Obsługi Klienta będzie można też umówić się on-line, wybierając odpowiadający nam dzień i godzinę.

Podczas rozmowy z doradcą klienta m.in:

  • otrzymamy Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego,
  • potwierdzimy Profil zaufany,
  • wyjaśnimy status ubezpieczenia,
  • zawrzemy umowę dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego i uzyskamy informacje o zasadach udzielania świadczeń,
  • uzyskamy informacje na temat skierowania na leczenie uzdrowiskowe, 
  • potwierdzimy zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne, 
  • otrzymamy i potwierdzimy formularze UE/EFTA

Obsługa bezpośrednia klientów odbywa się w reżimie sanitarnym, dlatego należy pamiętać o:

  • zasłonięciu ust i nosa,
  • dystansie społecznym,
  • zdezynfekowaniu rąk.

Jest możliwość także kontaktu telefonicznego pod całodobowym, bezpłatnym numerem: 800 190 590, a także mailowego pod adresem: informacja@nfz-wroclaw.pl

mat. prasowe

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

71 322 20 22 studio@radiorodzina.pl
Skip to content