„Kupuj świadomie – PRODUKT POLSKI”

fot. Radio Rodzina

Karp milicki, miody z Borów Dolnośląskich czy regionalne wino – te produkty znajdziemy na liście Ministerstwa Rolnictwa. Ruszyła kampania „Kupuj świadomie – PRODUKT POLSKI”. Stopniowo do kampanii dołączają dodatkowe podmioty m.in. przedstawiciele KOWR Stopniowo do kampanii dołączają dodatkowe podmioty m. in. przedstawiciele KOWR oraz spółek nadzorowanych przez Ministerstwo Aktywów Państwowych podpisali list intencyjny dotyczący wspólnych działań w tym zakresie.

Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości Polaków na temat patriotyzmu konsumenckiego i jego wpływu na krajową gospodarkę. Mówi Tomasz Krzeszowiec – Dyrektor Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu.

– Kupując polskie produkty wspieramy polską gospodarkę, dodaje Dyrektor Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa.

Województwo dolnośląskie promuje 52 produkty wpisanych na liście ministra rolnictwa m. in. karp milicki czy miody z Borów Dolnośląskich, mówi Grzegorz Macko – Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego.

Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego mówi także, gdzie można znaleźć takie produkty.

Urząd Marszałkowski województwa Dolnego Śląska koordynuje promowanie produktów regionalnych i tradycyjnych, mówi Grzegorz Suduł – Dyrektor Departamentu Obszarów Wiejskich i Zasobów Naturalnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego.

Co roku w specjalnym katalogu jest zestawienie wszystkich przedsiębiorców, którzy znajdują się w stowarzyszeniu i mogą posługiwać się tym logiem.

Co ciekawe, na Dolnym Śląsku mamy przedsiębiorców, którzy np. zajmują się wyrobem piernika, dodaje Grzegorz Suduł.

Akcję promuje poseł na Sejm RP Marcin Gwóźdź.

– Wychodźmy naprzeciw potrzebom rolnikom i zdrowemu żywieniu, dodaje poseł Marcin Gwóźdź.

W jaki sposób rozpoznać produkt polski – mówi Grzegorz Suduł – Dyrektor Departamentu Obszarów Wiejskich i Zasobów Naturalnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego.

Kupując świadomie polski produkt mamy wpływ na rozwój polskiej gospodarki, puentuje dyrektor Grzegorz Suduł.

Stopniowo do kampanii dołączają dodatkowe podmioty – 17 lipca przedstawiciele KOWR oraz spółek nadzorowanych przez Ministerstwo Aktywów Państwowych podpisali list intencyjny dotyczący wspólnych działań w tym zakresie.

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

71 322 20 22 studio@radiorodzina.pl
Skip to content