Komunikat w sprawie zasad funkcjonowania Starostwa Powiatowego we Wrocławiu w zakresie obsługi klientów

mat. prasowe

Przypominamy, że bezpośrednia obsługa klientów Starostwa Powiatowego we Wrocławiu odbywa się tylko i wyłącznie po uprzednim umówieniu się z przedstawicielem wybranego Wydziału (w formie telefonicznej lub elektronicznej – kontakty ).

Wydział Komunikacji załatwia sprawy bez wcześniejszej rezerwacji wizyty, z zachowaniem wszelkich niezbędnych wymogów sanitarnych (szczegóły obsługi klientów w Wydziale Komunikacji – szczegółowe informacje).

Ponadto obsługa klientów Wydziału Komunikacji odbywa się także w ramach mobilnych, zamiejscowych punktów obsługi klienta (harmonogram pracy punktów w poszczególnych gminach).

Podczas osobistej wizyty w Starostwie obowiązują ponadto następujące zasady:

  1. Przestrzeganie zasady „1 osoba przy jednym stanowisku”.
  2. Noszenie masek lub przyłbic oraz rękawiczek (w gestii każdego klienta).
  3. Dezynfekcja rąk przy pomocy dostępnych środków znajdujących się na terenie starostwa.

W trosce o Państwa bezpieczeństwo, apelujemy jednakże o ograniczenie osobistych wizyt w urzędzie na rzecz elektronicznego kontaktu z urzędem i przesyłanie wniosków oraz dokumentów, które są rozpatrywane terminowo.

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

71 322 20 22 studio@radiorodzina.pl
Skip to content