Komunikat w sprawie zasad funkcjonowania Starostwa Powiatowego we Wrocławiu w zakresie obsługi klientów
27 maja 2020
mat. prasowe
Przypominamy, że bezpośrednia obsługa klientów Starostwa Powiatowego we Wrocławiu odbywa się tylko i wyłącznie po uprzednim umówieniu się z przedstawicielem wybranego Wydziału (w formie telefonicznej lub elektronicznej – kontakty ).
Wydział Komunikacji załatwia sprawy bez wcześniejszej rezerwacji wizyty, z zachowaniem wszelkich niezbędnych wymogów sanitarnych (szczegóły obsługi klientów w Wydziale Komunikacji – szczegółowe informacje).
Ponadto obsługa klientów Wydziału Komunikacji odbywa się także w ramach mobilnych, zamiejscowych punktów obsługi klienta (harmonogram pracy punktów w poszczególnych gminach).
Podczas osobistej wizyty w Starostwie obowiązują ponadto następujące zasady:
- Przestrzeganie zasady „1 osoba przy jednym stanowisku”.
- Noszenie masek lub przyłbic oraz rękawiczek (w gestii każdego klienta).
- Dezynfekcja rąk przy pomocy dostępnych środków znajdujących się na terenie starostwa.
W trosce o Państwa bezpieczeństwo, apelujemy jednakże o ograniczenie osobistych wizyt w urzędzie na rzecz elektronicznego kontaktu z urzędem i przesyłanie wniosków oraz dokumentów, które są rozpatrywane terminowo.