O zwrotach kosztów podróży w związku z koronawirusem

fot. Radio Rodzina

Linie lotnicze zmniejszają lub wstrzymują loty do Włoch, firmy turystyczne odwołują wycieczki, na świecie w związku z koronawirusem trwa chaos.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów – Grzegorz Miś, tłumaczy, jakie mamy szanse na zwrot kosztów podróży, kiedy z różnych przyczyn nasz urlop nie dojdzie do skutku.

Trudniej ze zwrotem kosztów będzie wtedy, kiedy boimy się podróży w związku z koronawirusem, a wycieczka nie jest odwołana.

Zapytaliśmy także, co powinniśmy zrobić, kiedy jedziemy na tydzień, a w naszym hotelu pojawi się wirus i zostanie objęty dwutygodniową kwarantanną.

Posłuchaj rozmowy:

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

Skontaktuj się z redakcją Radia Rodzina!

71 322 20 22 studio@radiorodzina.pl
Skip to content