„Usterka” – aplikacja studentów Politechniki Wrocławskiej do zarządzania awariami
11 lutego 2020
fot. pwr.edu.pl
Absolwenci i studenci Politechniki Wrocławskiej stworzyli aplikację, która pozwoli w szybki sposób zgłaszać i zarządzać awariami.
System składa się z aplikacji mobilnej, którą instalujemy na smartfonie, i panelu administracyjnego, do którego logujemy się przez stronę internetową. Z aplikacji korzystają przede wszystkim pracownicy zgłaszający awarię oraz ekipy remontowe, a z panelu – osoby koordynujące ich działania.
Mówi Mikołaj Ostrowski, absolwent PWr, specjalista do spraw marketingu w firmie.
Pomysł na opracowanie aplikacji pojawił się, gdy do firmy informatycznej założonej przez absolwentów zgłosiła się osoba zarządzająca zielenią miejską w Jeleniej Górze.
„Usterka” jest obecnie wykorzystywana do technicznego utrzymania placów zabaw czy hoteli.
Zespół pracujący tworzą absolwenci i studenci Wydziału Elektroniki i Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej. Swój startup rozwijają we współpracy z Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości PWr.
mat.pwr./inf.wł